У Київській ОВА працює «гаряча лінія» для звернень жителів регіону
У Київській обласній військовій адміністрації працює «гаряча лінія» для звернення громадян. Прийом заявок здійснюється за номером телефону: (044) 363 07 34. Кол-центр працює з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00.
Його співробітники приймають звернення мешканців регіону, що стосуються компетенції адміністрації. Жителі області можуть звернутися за допомогою чи консультацією щодо роботи структурних підрозділів ОВА, реагування на будь-яку надзвичайну ситуацію чи випадок на території області.
Так, за тиждень на «гарячу лінію» Київської обласної військової адміністрації надійшло 200 дзвінків. Усі запити, які отримали на «гарячій лінії» Київської ОВА, передані для опрацювання до відповідних структур.
Зверніть увагу! Дзвінки з українських мобільних номерів здійснюються відповідно до тарифу оператора.
Також нагадаємо, що цілодобово працює Урядова «гаряча лінія» за номером телефону 1545.